Неділя
19.11.2017
04:49
Форма входу
Категорії розділу
Розробки уроків [4]
Доповіді [6]
Нормативні документи [0]
Позакласні заходи [3]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Методичне об'єднання вчителів іноземних мов
Головна » Статті » Доповіді

СХЕМА ПОГЛИБЛЕНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

СХЕМА ПОГЛИБЛЕНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

І. Цілеспрямованість уроку

1. Визначити практичну, виховну, розвиваючу, загальноосвітню цілі уроку. 2. Встановити відповідність цілей уроку його місцю ситуативно-тематичному циклі, типу уроку та етапу навчання.

II. Структура та зміст уроку

1. Перерахувати етапи уроку.

 2. Співвіднести їх послідовність і розподіл у часі поставленими цілями та віковими особливостями учнів конкретними умовами навчання.

3. Дати детальну характеристику зафіксованим етапам уроку

А) Початок уроку;

– визначити форму проведення та оцінити мотиваційний потенціал і відповідність віковим особливостям і рівню мовної підготовки учнів;

– сформулювати навчальні завдання початку уроку та визначити їх зв'язок з цільовою установкою уроку;

– встановити відповідність використаних прийомів поставленим цілям;

– оцінити ефективність використаних засобів навчання;

– охарактеризувати мовленнєву поведінку вчителя.

 

Б) Основна частина уроку (з урахуванням наявності конкретних ланок уроку):

 а) подача нового мовного матеріалу:

– визначити адекватність прийомів навчання етапам формування мовленнєвих навичок, труднощам засвоєння даного матеріалу і рівню підготовки учнів;

– оцінити вмотивованість та мовленнєву спрямованість подачі мовного матеріалу, забезпечення мовленнєвої та розумової активності учнів;

– назвати використані прийоми поточного контролю та оцінити їх адекватність поставленим цілям;

– визначити виховний, освітній, розвиваючий потенціал використаних прийомів та їх відповідність віковим особливостям учнів;

– оцінити мовленнєву поведінку вчителя;

б) активізація дій учнів у використанні мовного матеріалу:

– встановити відповідність мовленнєвих одиниць та послідовності вправ етапам формування мовленнєвих навичок;

– визначити співвідношення мовних і умовно-мовленнєвих вправ та оцінити його раціональність з урахуванням труднощів засвоєння мовного матеріалу;

– оцінити вмотивованість і мовленнєву спрямованість тренування;

– визначити прийоми активізації роботи всіх учнів та оцінити їх ефективність з урахуванням вікових особливостей учнів;

– встановити зв'язок урочного тренування з виконаним домашнім завданням, оцінити ефективність форм його перевірки;

– назвати використані допоміжні засоби навчання, оцінити їх ефективність та відповідність віковим особливостям учнів і рівню їх підготовки;

– визначити прийоми поточного контролю та оцінити їх адекватність поставленим завданням;

– визначити виховний, розвиваючий, освітній потенціал використаних прийомів навчання;

– оцінити мовленнєву поведінку вчителя;

 

в) практика учнів у спілкуванні:

– оцінити вмотивованість та ситуативну забезпеченість іншомовного спілкування учнів;

– визначити відповідність методичних прийомів етапам розвитку мовленнєвих умінь;

– назвати прийоми активізації роботи всіх учнів;

– визначити адекватність прийомів контролю його об'єктам;

– встановити зв'язок урочної роботи з виконаним домашнім завданням та оцінити ефективність форм його перевірки;

– визначити виховний, розвиваючий, освітній потенціал використаних прийомів навчання;

– оцінити мовленнєву поведінку вчителя;

 

В) Завершення уроку

– оцінити своєчасність і чіткість пояснення домашнього завдання, його підготовленість проведеним уроком і мотивуючий потенціал;

– визначити забезпеченість усвідомлення учнями досягнутого рівня практичного володіння мовою;

– оцінити об'єктивність виставлених оцінок, їх мотиваційний і виховний потенціал.

 

III. Результативність уроку

1. Визначити ступінь успішності виконання плану уроку.

2. Встановити відповідність досягнутого на уроці рівня сформованості мовленнєвих навичок та умінь і поставленим цілям.

IV. Рекомендації щодо удосконалення уроку.

Залежно від результатів уроків сформулюйте конкретні поради щодо:

– поліпшення вибору методичних прийомів навчання;

– забезпечення вмотивованості і мовленнєвої спрямованості вправ;

– вдосконалення організаційних форм уроку;

– раціональність використання допоміжних засобів навчання;

– поліпшення мовленнєвої поведінки вчителя.

 

Категорія: Доповіді | Додав: Наталія (19.11.2012)
Переглядів: 581 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]