Неділя
19.11.2017
04:47
Форма входу
Категорії розділу
Розробки уроків [4]
Доповіді [6]
Нормативні документи [0]
Позакласні заходи [3]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Методичне об'єднання вчителів іноземних мов
Головна » Статті » Розробки уроків

Робота із здібними учнями

Мета сучасного навчання – розвиток тих якостей особистості,  які потрібні їй для залучення в соціально корисну діяльність. Для того, щоб праця дитини не перетворилася на тягар, а приносила лише естетичну насолоду, вона має

бути відмічена красотою, суворою економією часу, захопленням. А для цього вчитель має створити позитивні мотиви вчення, які являються бажанням отримати гарний багаж знань, заслужити подяку батьків та вчителів, бути серед своїх однолітків людиною, яку поважають. Задача вчителя – організувати так свою роботу, щоб розвивати пізнавальні інтереси в навчанні. Адже немає учня, який би хотів погано навчатися, є учні, які недостатньо себе проявляють на уроках і наше завдання - знайти змогу розкрити в дитині її талант.

 Я працюю вчителем англійської мови ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 з 2003 року. За весь час своєї роботи мені доводилося працювати з учнями із різними розумовими здібними. І хотілося б відмітити, що у дітей з'являється бажання наполегливо працювати лише в тих випадках, коли їм дійсно цікаво. З цією метою я намагаюся залучити учнів до позакласної роботи.

Як нам відомо, на середньому ступені підлітки виявляють більшу соціальну активність, спрямовану на засвоєння певних зразків поведінки та цінностей, прагнуть до сприйняття нового, цікавого, їх пам'ять розвивається у напрямі інтелектуалізації, запам'ятовування набуває цілеспрямованого характеру, мовлення стає більш керованим і розвиненим. Підлітки потребують щирого і серйозного ставлення до своїх інтересів, не люблять обмеження своєї самостійності з боку дорослих.

На старшому ступені учні прагнуть до всебічного розвитку своєї особистості, поглибленого засвоєння знань. У цьому віці формується науковий світогляд, зростає соціальна активність, збільшується інтерес до проблем людських взаємин, захоплення стають різнобічними, а самооцінка своїх здібностей знижується. Великої ваги для юнаків набуває спілкування зі своїми однолітками. Спілкування для них - невід'ємна частина їх життя, канал інформації та вид діяльності, у процесі якої відбувається формування індивідуального стилю поведінки старшокласників.

На індивідуальних заняттях зі здібними учнями я керую процесом підготовки повідомлень і доповідей про країну, мова якої вивчається, про знаменні дати і події, видатних людей, інколи ми розучуємо вірші, пісні, уривки з літературних творів англійською мовою, виготовляємо наочні посібники.

Не залишається в стороні й вивчення граматичного матеріалу та драматизація. Учням корисно організовувати інтонаційні вправи. Наприклад я  пропоную дітям сказати будь-яку фразу добродушним, розсердженим, радісним тоном або тоном ділової похмурої людини. Потім робота над інтонацією ведеться в парах. Учні порівнюють у кого краще виходить. За мету я собі ставлю- відпрацювання правильної артикуляції та розвиток фонематичного слуху, а також, звісно ж,  заохочення учнів.

Не секрет, що наша наука зробила прогрес в розвитку комунікацій. Комп'ютери з'явилися майже в кожному домі, а разом з ними і підключення до мережі Інтернет, яка дає змогу спілкуватися з людьми по всьому світу.

Під впливом потреби висловити свої думки, поділитися з другом по листуванню будь-якою інформацією, зрозуміти зміст отриманого листа в учнів виникає стимул, який змушує їх витратити більше зусиль на оволодіння англійською мовою, ніж цього потребує навчальна програма. Досвід показує, що листування з зарубіжними учнями зростає престиж предмета, допомагає зробити його вивчення більш цікавим, практично змістовним. За допомогою листування учні дізнаються про життя своїх однолітків в країні, мову якої ми вивчаємо, отримують інформацію, яка їх цікавить.

Виходячи з контактів із навколиш­нім світом, займаючись тією чи іншою виробничою діяльністю, учні отриму­ють можливість висловити своє власне бачення реального світу на основі влас­ного досвіду і бажань, через власні до­повіді, твори, вірші тощо. Тобто інак­ше кажучи, продукувати тексти, які час­то-густо є альтернативними до текстів шкільних підручників.
        Отже, використовуючи інноваційні методики, а також
основні та допоміжні методи дослідження вчитель в змозі відродити в учнів втрачену мотивацію до навчання, віру в свої сили та зростити достойну заміну нам – вчителям.

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Наталія (09.03.2014)
Переглядів: 521 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]